Hels på systemutviklaren Truls

Viss du trur at teknologane i Avinor berre driv med gammaldags programvare og drift, må du lese vidare. Her får du nemleg Truls Stephensens tre gode grunnar til å jobbe med teknologi hos oss.

Mann i kontrollrom med fleire skjermar, iført blå genser og ID-kort, smiler til kameraet. Bakgrunn viser ein vegg med store overvakingsskjermar.

Truls jobbar som systemutviklar i Avinor. Ein typisk arbeidsdag består sjølvsagt av mykje koding, men også ein god dose problemløysing. Truls synest det er ekstra kjekt at han får moglegheit til å jobbe med mange store og avanserte system.

– Vi driv hovudsakleg med utvikling, ikkje drift. Det er stor variasjon, og mange kule systemer.Eg jobbar både med brukargrensesnittet som tollarane brukar på Domestic Transfer, CDM (Collaborative Decision Making– eit system for beslutningssamarbeid mellom tårnet og aktørane på flyplassen, samt IRIS, som er eit system for rullebaneinformasjon.

For ein frontend-utviklar er jo brukaropplevinga spesielt viktig.

– Under brukartestar er det veldig spennande å sjå om brukarane forstår utforminga og oppsettet vi har laga. Når vi jobbar med system som skal rullast ut på alle norske flyplassar, så er det heilt nødvendig at det fungerer bra.

Truls Stephensens, Systemutvikler Avinor

Please provide the text you want me to translate into Norwegian Nynorsk, and I'll be happy to assist!

Testing på flyplassen

Truls har berre jobba i Avinor i eitt år, men har allereie vore med på mange interessante prosjekt.  Eitt av dei er å vidareutvikle brukargrensesnittet for Domestic Transfer, som er eit system tollarane brukar når passasjerar landar på Oslo lufthamn, og skal vidare med innanriksfly. Enkelt fortalt gjev systemet tollarane ei samanstilling av data, som gjer at transfer-passasjerane kan gå rett til ny gate, utan å sjekke inn bagasjen på nytt.

– Det er ganske gøy når vintroduserer ny funksjonalitet i det systemet.

Kontrolltårn på flyplass med flygeleiarar i samtale, skjermar i bakgrunnen.

Stolt av jobben

Truls har alltid likt å drive med programmering, og han er i tillegg arveleg belasta når det kjem til kombinasjonen luftfart og teknologi. Pappa jobbar nemleg med tårnsystem, og kjenner godt til Avinor.

– Eg visste at det er spennande å jobbe med luftfart, men det var litt tilfeldig at eg søkte jobb i Avinor.

No synest eg det er veldig hyggeleg at pappa og eg jobbar i kvar vår del av luftfarten, smiler Truls. Han legg ikkje skjul på at han blir stolt av å vere på Oslo lufthamn, når han ser kor bra både systema og tenestene fungerer. – Det er nesten umogleg ikkje å bli det.

4 gode grunnar for å jobbe med teknologi i Avinor

  1. Utvikle nye system og ta i bruk ny teknologi

    I vårt team vert vi oppfordra til å utforske ny teknologi, og viss det fungerer kan vi ta det i bruk. Det er fagleg spennande at vi har så mange system som vi kan jobbe med, og fordjupe oss i.

  2. Få jobbe med system som finst på 43 lufthamner

    Desse systema er viktige for veldig mange folk. Og det er jo ikkje berre passasjerane som er brukarane av systema, det er òg tollarane, APOC (Airport Operations Center) og dei som jobbar i tårnet – for å nemne nokre. Det er mange som treng systema våre, og det er veldig motiverande.

  3. Godt arbeidsmiljø

    Vi er eit veldig bra team, der alle hjelper kvarandre. Her kan òg nyutdanna bidra med løysingar på lik line med dei som har jobba her lenge. Eg føler at mi kompetanse blir verdsett. I tillegg er vi flinke til å gjere sosiale ting saman, som lønningspils, ete middagar ute, dra på hytteturar og game saman.

  4. Bidra til framtidas luftfart

    Teknologimiljøet vårt er med på å forme løysingar som gjer flyplassane meir berekraftige, effektive og trygge. Hos oss får du ikkje berre jobbe med dagens utfordringar – du får vere med på å utvikle teknologi for framtidas reiser.